2012. máj. 28.

Pálinkás szépjóreggelttt *o*

Hát igne, megint itt vagyok, komoly reggel 9:07 perc van..felkellet kelnem apunak buszt nézem.. Anya végig itt állt mögöttem, erre megszólal apunak a telefonba: "most valami lányok vannak." Remegő szemmel hátrafordulok: "Anya ő fiú, és az An Cafe énekese x_x" anya: "Hát jól van, mindegyik úgy néz ki mint egy lány." én: "Érdekes én megtudom őket különböztetni..." Már rögtön kora reggel bele kell gyalogolni a lelkivilágomba, hát persze x_x xdd

Baaahhh nemlehet mondani, hogy Miku nem aranyos.. (^_-)-☆ Na mind1.. Péntektől, szombatig band-es próbán voltam.. megint hajnal kettőkor mentünk lefeküdni, és reggelt hétkor keltünk.. szóval tegnap oylan voltam mint a mosott szar..körülbelül..A dalok egész jól szólnak, én Áronnal éneklem a Let it be-t szerintem jó lesz..mondjuk hárman nem voltak, szóval kíváncsi leszek, hogy ez akkor most tudni fogják e, vagy sem. Még nem kaptam meg Andristól a dalszövegeket, de lehet nem talált O_O M1.. Andris nagy arc.. Londonban lakik, és jön nekünk segíteni.. Szegényke 12 órával később ment ki a repülőtérre, mint kellett volna, úgyhogy ugrott 50.000 Ft-ja.. :||| Ott aludt a reptéren O_O Meg, úgy sok mindent tud mesélni, pl,: hogy mindenhova stoppal jár, mert nem bízik, se a volánba, se a MÁV-ba.. Hátőőő..én inkább maradok a busznál.. x_x Nagy arc..és nagyon jól tud gitározniiii *o* Vahhhhh..én is megakarok tanulni gitározniiiiiii >___<" Csak drága a gitár.. :||| Na m1..majd egyszer.. vagy inkább soha xdd Hátőő asszem mára ennyi voltam,,, vagy nem,, az még az elkövetkező időtől függ, szóval addig is...


... baibai ^^ ★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése