2012. máj. 10.

Osztálykirándulás: bagoly, id.Eung Jo, fagyi, Kayako satöbíííí

Hátőő mint ígértem leírom az osztálykirándulást, csak tegnap nem volt hozzá se erőm, se kedvem. Hogy őszinte legyek most sincs sok, mert nemrég estem haza az ujságozásból, de megígértem a népnek. Szóval tök korán indultunk, körülbelül úgy nézhettem ki mit egy vízi hulla, de segáz. Négy órás volt az úz, egyszer álltunk meg egy benzinkútnál, és aztán tovább is mentünk a Fertő-tóhoz. Áthajóztunk Ausztriába, tiszta hideg volt, de nembaj hallgathattuk, Nao aranyos ki megszólálasait. Az egyik az volt, hogy : jött velünk szembe egy kócsag, vagy valami ilyesmi, erre ő felkiált, hogy bagoly!  Akkor, és ott viccesebb volt :) Átmentünk a határon meg minden, leszálltunk a hajóról, és ott a kikötőben volt egy tökjó játszóótééér *~* Hát igen ilyen Kaposváron nincs.

 Fentről
 Biaaaaa *~*
Az egyik ilyen kedvenc izém, egy mászóbigyó volt, jó magas volt, Biával felmásztunk, és ott dumáltunk.
 Csak egy baj volt a játszótérrel, hogy az egész tele volt libafossal....__. de tényleg xdd Szóvel egy kis ideig ott voltunk, majd elmentünk ebédelni, Hát egy böszmenagy húst kaptunk rizzsel, és salátával ami nagyon finom volt *~*
Elég nagy volt, meg finom is. Citromot is kaptunk hozzá, azt begyűjtöttem pár emberkétől, és azt ettem :
Négy citromocskaa héjaa :DD Huhh benyomtam az egészet, egy hero vagyok!!! Tessék leborulni előttem.. xd Kaja után kisvasutazni mentünk, hát hallatszott a kedves kommentátor bácsikán, hogy nem nagyon tud magyarul, de elnézzük neki :)
Tádááá a nép xdd Miután körülmentünk valami szőlő bigyók körül, láttunk biciklist a bokorban .... .__. meg satöbbi, visszaindultunk a Fertő túlpartjára, hogy végre ne ausztriai hálózaton legyek, és tudjak telefonálni, Na jó nem, de akkor is csak akkor hívtam fel apát, amikor nem idegenben voltunk.
Natsuki a kikötőben virííít :DD Hajőrászaltunk, most gyorsabban visszaértünk, hála istenek akkor nem volt már hideg, szóval le is vettem a pulcsim, és Natsun napoztam. Leszállás, balbalba, busz, go szálláshoz, Sopronba. Egész kis cuki szobáink voltak, két ágy, mini TV, szekrények, külö fürdő, és még nem is volt leharcolva. Egy óra szabadidő, és utána elmentünk sétálni, megismerni Sopront. Nagyon jó meg minden. Elmentünk mekibe (igen Sopron nevezetessége xd), meg az Intersportba, ami igazából Interspár volt, de hirtelen elfelejtettem a nevét, és az jutott eszembe, szóval jól leégettem magam Marika néni előtt...xdd Meg úgy köbö mindenki előtt, segáz. Naoval voltam ugye egy szobában, Satsu, és Natsu együtt, és vettünk egy liter csokifagyit :DDD Mármint Natsu-Satsu is egyet meg mi is Naokoval. Oké fizettünk meg minden, vártuk a többieket, erre lecsapott rám a szerelem ereje. (Szép megfogalmazás mi? :P) Szóval ott állunk, beszélgetünk, erre bejön egy ázsiai , korunk beli fiú és ahhh bakkerr nagyon jóóól nézett kiiii xddd Belestem xdd Elment a férfivévébe, mondom Natsunak: kövessük már! Igen, utána jöttünk rá, hogy az férfi mosdó. De azért elindultunk arra xd Jött vissza id. Eung Jo (közben elneveztem így, mert a Playfull Kissből eszembe jutott), és áhhhh bakker a barátnőjével találkozott. Összetörte a szívem T___T Mindegy, visszamentünk a szállásra, Naoval átöltöztünk, (Natsuék megfürcsiztek) átmentünk Satsuékhoz megenni a fagyit :DDD
A miénk ilyen volt :DD És nagyon fincsaaaaa *q* Lehet édesség mérgezést kaptam, nem kizárt. Közben átjött Zsanett, és segített elpusztítani, de még így se sikerült megenni, szóval lepasszoltam Loláéknak, leesett a földre, csokifagyis lett a zoknim, a Rómeó meg felnyalta földről...xddd Jah amúgy az kimaradt, azzal a kanállal ettük, amit Ausztriában kaptunk a fagyihoz, az enyém Nugátos és Sztracsatellás volt :DD Fincsaaaa *édességmérgezééésss*
Az első az én fagyim, a második Natsué. Fincsi volt, szóval visszatérve az estéhez, miután elpasszoltam a csokiibigyót, visszatámolyogtam a csokis zoknival Natsuékhoz, utána a szobámba, levenni a zokni, és ujra vissza Satsuékhoz xd Ott ökörködtünk, fanficcet meséltünk egymásnak, egymásról, a Zsanett ott Kayakoskodott, és Nao folyton visított, ezért mi is megijedtünk, és mi is sikítottunk xd Utána, mivel tök befosatott minket Nao, ezért ott fürödtünk Natsuéknál, majdnem ott is aludtunk.... xdd Nah néztünk valami filmet, éjfél körül, annyit tudtam köbö kivenni belőle, mert angolul volt, és magyar felirattal, és nem láttam el a TV-ig, ráadásul, csak a végét néztük, hogy volt egy csaj, beköltözött egy házba, és valami hulla emberek addig ismételhették vele, hogy meghal meg mittomén, meg rászakadt a csávójára a szekrény, de közben felgyulladt a ház, miközben akciózni akartak, és a csaj kiugrott az ablakon otthagyta a csávót, de újrajátszották addig, amíg nem ég benn vele. Szóval a végén nem találták meg a holttesteket. Áhh tiszta ratyi volt, aztán az ofő átzavart minket a szobánkba, hogy aludjunk, Nao ott akrt mellettem aludni, és én nem vagyok olyan gonci mint Satsu és én megengedtem neki xd Reggel korai kelés, kivasaltam a hajam, meg Natsuét is, és még Satsuét is .DD Höhh teljesült az álmom xd Összerámoltuk a cuccunk, reggeli, vissza a szobába, ki a buszhoz, séta Sopronban. Natsukival, és Naokoval, elmentünk egy kínaiba, és találtunk Ayumi Hmasakis pólóóót xd
Csodálkoztam is.. Aztán visszamentünk, és végre elérkezett az az idő, amit tudtam, hogy előbb utóbb bekövetkezik. Naoval összevesztünk, igazából már nemtom min, csak azon vagyok kiakadva, hogy bármit mondok neki, besértődik. Törékeny kicsi lelkivilága...Nah mindegy, elmentünk pizzázni, eléggé furi volt a pizza...
Alig lehetett elrágni a szélét... o____o Aztán busz, elmentünk a plázába, határozottan nagyobb mint az itthoni. Volt ott minden, bementünk Zsanettel a könyvesboltba mangát nézegetni. Beleolvastam a Nana 9-be *~* Natsukira és Naokora kellet várni, mert táncpadoztak az emeleten, és eléggé elkéstek. Közben vettem magamnak egy üveg vizet, de az volt a poén, hogy Zsanival a kijáraton próbáltunk bemenni.. Napi égés.. xd Ahh találtam Saga teáát xd
Akkor ez most Sagából van? xd Nah m1, buszra szálltunk, közben a Petrának eszébe jutott, hogy a plázában hagyta a szemüvegét, úgyhogy visszamentek érte a Lolával. Hamar a Balatonhoz értünk, megnéztük a vizet, elmentek vécére, hattyúkat fényképeztünk, és fagyit ettem, megint xd Visszaút gyors volt, végre hazaestem, és megcicáztam Hektorkát :DD

Pár képecskee:
Satsuval :D
Biával, lol hörcsögfejem xdd
 Naoval...hátőő furii fejem xd
 Natsu egy forgó bizbaszon..xd
Natsu az étteremben píszöl
Satsu gondolkodik, vagy csak nem vette észre, hogy fényképezek xdd
Hattyúk a Balcsin... nagyon feltünési viszkezegségük volt...xd

Nah asszem ennyi volt, köszi, ha átrágtad magad rajta, most tépek.. baibai ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése