2012. máj. 18.

kyaaa ~

Huhh, hát történtek dolgok, mióta nem voltam. Egyik nap elkísértem Nao-chant egy telefon szervizbe, elindulunk, hát nem ott hagyta a telefonját a suliba? O_O Hát ne is ő lenne, ha nem. Tegnap megtudtam, hogy én is mehetek Brightonba. Tisztára felpörögtem, mert hát mikor mehet el az ember ingyen Angliába? Hát már alig várom :DDD Megvolt már 2 vizsgánk, ma volt a matek, hétfőn a nyelvten, hármas lett, hát nagyon örültem neki -___- 4% és négyes lett volna, gondolhatjátok, hogy kb a sírógörcs kerülgetett.. Ma csányiban voltak compassosok, hát kézműveskedtünk, összeismerkedtem egy tök jó fej csajjal elvileg 19 éves volt, de rohadtul sokkal többnek nézett ki.. Elvileg majd megkeres fb-n. Mindenki az életútnapra csinált pikcsöröket, a miénk is jó volt, bár a Bence nem tudott felhőt rajzolni, de kijavítottuk és tök menő lett :DD Elég sokáig tartott, nemrég estem haza. Közben a nap folyamán megjött Ame-chanom levele *~~~~* Olyan szépet írt nekem TTwTT mindj sírok.. Nyah mára ennyih búcsúzok, baibai ˇ~ˇ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése