2012. máj. 3.

akkor sem fog érdekelni..

Nah most csak egy gyors bejegyzét, a hibákat sem nagyon fogom keresgetni, mert mennem kell ujságozni. Csak kell egy hely, ahol kiadhatom magamból a dolgokat. .. .___." okéé ez most így furán hangzott xd.. Szóval nagyon elegem van abból, hogy én egyfolytában csesztetve vagyok. Hol amitt, hogy milyen zenét hallgatok, hol meg azért, hogy két napig nem lógtam folyton velük, hanem egy olyan lánnyal, akinek azthiszem szüksége volt rám. Ha nem akkor meg benéztem ezt, de akkor is. Mondott dolgokat, amik nem publikusak, de akkor sem fogom szarban hagyni, és pár ember kedvéért nem vele lenni. Sokszor vagyok velük, azért nem kell egész nap nem hozzámszólni, nagyon jól esett köszönöm. .. Csak ennyit akartam, azthiszem mostmár jobb.. .___." xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése