2012. ápr. 1.

Pizzázás :DD

Hát tegnap megvolt a várva-várt pizzázás. Először is Natsuki felhív 12:49 perckor, hogy menjek el egy korábbi busszal, vagyis a 13:00-ással. Hát én még keményen pizsiben fittulok a gép előtt, úgy nézek ki mint egy zombi, hát 10 perc alatt a rák se készül el és ér ki időben.. Hát szóval ugyanúgy mentem mint szoktam a 13:41-essel. Ahh abban a reményben éltem, hogy jóó gyorsan elmegy az a 15-perc míg beérek, de helyette direkt szivatott és lassan telt el. Hát kösz. Tisztára be voltam fosva, mert mellém ült egy csávó (amikor még tele volt a busz üres ülésekkel!) aki tutira pedofil volt. Q__Q Egész úton engem bámult, még mikor leszállt a Plázánál, akkor is úgy állt meg. hogy engem nézett. Ahh végre leszállt, aztán végállomás, én is lekecmeregtem nagy nehezen a buszról, és aztán megláttam Natsukit, mentem-mentem, és csak akkor vett észre mikor kb fél méter volt közöttünk.. lol xD Aztán elmentünk a Kossuth térre, kaptam Zsolttól nyalókát :3 Aztán megint feltűnt a pedofil csávó én meg megint megijedtem Q___Q Nah aztán mászkáltunk egy csomót Kida házához, meg vissza, a sétáló utca közepéig és megint vissza, aztán jöttek velemi vallásos izék, és nagy tömeg lett és én megint megijedtem.. Áhh igazából elég ijedős vagyok.. jujj ennyire ? Eddig le se esett.. :OO Nah szal még mászkáltunk egy ideig de aztán elmentünk a pizzázóba.. Mindenkinek fizette Zsolt, tök fincsi volt.. hát volt hangulat, lettek képek is xD Aztán elindultunk a pláza felé... Háát sikeresen lekéstem a buszt, az Alex rosszat nézett, ezért kénytelen voltam vonattal hazajönni.. o___o" Lehet többet nem mehetek meetre? .__. nuu .. T__T Ahh jóó híreim vannak de azt majd máskor írom le :DD

 A virág amit szedtek nekem *-*

 Pedo Garszon :DD xD

 Évii *-*

 Natsu- Évi :D

 Alex- Pedo Garszon :D

 Ramóóna :D

Natsu és Garszon :D

 Évii-Kitti :DD

 Évii- Rami ^^



Höhh nagy nehezen sikerült képek XD

A vonatróól :DD







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése