2012. ápr. 19.

most: itt

Hát most mint olvashatjátok, itt vagyok.. Vagyis amikor ezt elolvassák, már valószínű nem leszek itt.. Na mindegy ez lényegtelen.. A napokban írtam Ame-channak egy levelet.. kézzel.. (kitudta, hogy olyat még lehet.. x'D).. szóval tegnap fel is lett adva, és amint felléptem a csodálatos FÉJSZBÚKRA már olvastam is, hogy megkapta ^^ Ennek örültem :D Remélem hamarosan kapok választ *-* Hátőő.. a mai nap elég fura volt.. hát matekon eléggé beégett két barátnőm, egyik mert puskázott, a másik mert nem csinált semmit, sőt (szokásához híven) rajzolgatott és nem jegyzetelt, és amikor elkérte tőle a tanár a füzetet nem adta neki oda. Sőt még azt is mondta, idézem: "Nem adom oda" Igen talán ezt már nem kellett volna. Alaposan felcseszte a tanár agyvizét, de ő még elkezdett egy másik csajt is oltogatni..(mármint a tanár..) habár ha belegondolunk jogosan.. Akkor voltak még dolgok, pl.: Satsu valami informatika bigyóóizéé versenyre készül azért infón (miután elküldtük a feladatot e-mailben...) azt csináltunka mit akartunk.. vagyis lehet nem de én azt csináltam.. lol.. Ma megint levágattam a hajam.. elég furi lett a frufrum, de majd megnő xD Közben sokat beszélgettem a Livivel (fodrászom.. huu sok a zárójel.. x"D), és végül oda jukadtunk ki, hogy görkorit akar venni.. Gondoltam bakker nekem van egy, és ha elakarok menni osztálykirándulásra, lehet jó lenne eladni.. Hmm.. lehet megveszi :DD Hát asszem mára ennyi.. tovább hallgatom a muzsikáát :33 ---> http://www.youtube.com/watch?v=viEFxNsB9nQ Baibai ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése