2012. ápr. 27.

csoda...

Nah oké, jöhet a vasvillás, felbőszült nép, készen állok. Tudom nem írtam már egy jóó.. jó sok ideje. Vagy elfelejtettem, vagy pedig nem volt rá időm, vagy kedvem. Szóval gomen mindenkitől, de csoda történt most itt vagyok és ezt írom.. Hátőő sok minden történt az elmúlt napokba, a többségére nem emlékszem. Natsu megvette a Vázlatokat, és alig várom, hogy odaadja és elolvashassam.. Ma megvolt az angol vizsgám, hát tök kaki lett, de segáz. Megkaptam a papírt a közgazból, hát azt hittem, hogy lemegyek hídba és tarkón fosom magam, mikor megláttam mennyibe kerülnek a könyvek. Hát most azon vagyok, hogy megszerezzem egypár havertól ~  Jah ha már közgaz akkor: Natsut és Naot is felvették.. igaz csak évfolyam társak lesznek mint Satsu de nembaj.. én örülök.. Satsu 9.n, Naoék 9.c és én 9.d jehh :DD Akkor témaváltás: lehet, hogy Ame-chan letud hozzám jönni a hétvégén. Annyira jóóó lenne *--* én lennék a legboldogabb ember a Földön :DD Ame-chan a világ legkedvesebb embere, de most viccen kívül.. annyira szeretem.. remélem el tud jönni :DD Hátőő szerintem mára ennyii~ bai :DD

Táádáá a világ legkedvesebb emberkéje.. kawaii he? :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése