2012. ápr. 9.

Boldog Nyulat (utólag is)

Ah tudom ezzel egy kicsit elkéstem, de akkor is Boldog Nyulat Mindenkinek ^^ Remélem sokat tojt a nyúl, és nem Nesquik bogyókat.. .___." Ha azt akkor meg jó étvágyat hozzá xD Mindenkit locsoljanak meg, csak engem ne, köszönöm ^^

 
Most találtam tök édi nem?

Összefoglalva a tegnapi napot.. hát sok a süti és köbö három hétig nem kéne ennem.. Akkor.. lehet tegnap volt, de szerintem még pénteken, na szóval újságot hordtunk bátyóval, és hát persze, hogy elkezdett esni az eső, és hát persze nem volt nálunk esernyő. Hurrá.. Beálltunk az orvosi rendelőnél egy cseszett nagy fenyő alá, és hála Istennek gyorsan elment a rohadt eső és betudtuk fejezni azt a maradék két utcát. Ma megnéztem végig a Playful Kiss-t az összes sepciál résszel együtt, tök cuki volt a vége, Ha Ni természetesen megint megcsillogtatta főző tudományát.. XD Hát nem hittem volna, hogy ápoló nő lesz belőle én azért sajnálom Seung Jo-t.. folyton beszél az a  csaj.. mintha csak magamat látnám...lol Elég fura nekünk európaiaknak, ez az egyetem utáni házasság.. vagyis ki se járták az egyetemet, már összeházasodtak.. furi.. Nah m1 nem spojlerezek tovább, mert vannak akik még nem látták.. mára ennyi.. baibai ^^ chu ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése