2012. ápr. 20.

áhááhááááhhh

Huu bakker, ma jövök Naoval,meg Natsuval a város közepén, csörög a telefonom. Anyu. Felveszem. Mondja: felvettek a Közgazba infóra. Hát képzelhetitek milyen visítást lecsaptam ott.. XD.. a város közepén.. Nem is nagyon értettem mit mondott anyu, mert elmentek mellettem a faszállítók.. lol.. Natsuki gratulált is.. Aztán sok helyre mentünk, Aranyfolyó, Lidl, Cosmos.. megnéztük az új üzletet. Tök jó lett, és nagyooonnaaagy. Jah, még előtte  Lidl-ben vettünk fagyit, ls azt ettük.. mindenki engem várt, hogy egyem már meg, mert rohadt sokáig eszem a fagyit. A végén Natsuki már segített. Arigatou :33 Nélküled még egy fél óráig ott álltunk volna a Cosmos előtt. Nah mindegy a végén nagy nehezen bejutottunk.. Hát ha nem szólalt meg ötször a lopásizéébigyóó akkor egyszer sem. Nem miattunk, de akkor is! >__<  Hát sztem holnap megveszek ott egy kockás gatyát.. Natsu már megvette, és akkor egyformába lennénk.. lol.. Hát szokáshoz híven Naonak nem jött be.. De hát neki sosem azt tetszik ami nekem. Aztán átballagutnk a New Yorkerbe.. ahol először nézelődtünk, utána pedig ruhákat próbáltattunk Nao-channal :33 Neki minden jól áll.. szerencsés.. Közben felhívott a bátyus, és greatulált, hogy felvettekk.. beszéltünk egy ideig, ruhákat próbáltattunk még Naokoval, és elindultunk hazafelé.. Lettek képeket, de azokat nem rakom fel Nao iránti szeretetemből *^* Hát sztem mára ennyi.. majd később alamikor még jelentkezek.. addig is baibai ^^

 Hektor az ijesztő vagy én? :DD

Bealudt egyem a szívét x"D




Még pár alvós kép róla .. :DD

Oké tudom, ez nem kapcsolódott a bejegyzéshez, de nem hagyhattam ki.. Akkor aranyos amikor alszik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése