2012. márc. 14.

ughmm...

Áhh ennél értelmesebb címre nem futotta, mert elég szar passzban vagyok, és közben pörgök mint állat.. Most ez mi ez? Ilyen egyáltalán lehetséges?? xD Nyuh először megosztom veletek, hogy mért pörgök. Holnap végre eljutok fodrászhoz és tök rövidre vágatom a hajam!! *-* Általában, mikor ezt valakinek elárulom rögtön az a reakciója, hogy : Megőrültél? Nehogy levágasd már azt a szép hosszú hajad!! Nyuh XD De egyesek nem is tudják, hogy mennyi macera van ezzel. Áhh m1 hanyagoljuk.. Másik ami kiváltotta boldogságom: ha minden jól megy, akkor ma megrendelem a pólót, és a kitűzőket :3 Kyaaa >___< Nah és akkor most letargikus állapotba taszítom magam: Ugye szombaton és kedden szokott meet lenni. Hétfőn Natsuki nekem megígérte, hogy eljön velem. Oké ezzel még semmi probléma sem lenne, csakhogy Naonak is megígérte, hogy el megy vele filmet nézni. És hát persze, hogy filmet ment nézni. Én úgy voltam vele, hogy nem fogok rá haragudni (pedig megígértee!! T__T), ám ma a suliban még is ő volt az aki nem volt hajlandó velem kommunikálni. Hát kösz szépen ez még jobban esett. Pedig az egészben az a poén, hogy én lehetnék rá kiakadva, és nem fordítva.. Áhh jólvan, néha komolyan nem értem. Ám, ha már így belefogtam az önsajnálatba... Nao egyfolytában csesztet azzal, hogy én folyton csak ugyanazt a zenét hallgatom. Először is nem hallgatom meg naponta 2x ugyanazt a számot, másodszor meg: nem csak egy vagy kettő zenekartól hallgatok számokat, csak az összes bandától sokat és nem csak egykét számot, ahogy ő szokta.. És tessék ha nem hinné el, hogy nem csak egy előadóra szorítkozom:
 - the GazettE (9 éves korom óta szeretem, nem szokok le róla xD)
 - LM.C
 - SuG
 - Miyavi
 - Versailles
 - the Grenma
 - Falling in reverse
 - Escape the fate
 - Tankcsapda
 - Guns n' Roses
 - Plunklock
 - Olivia Lufkin
 - My Chemical Romance
 - Girugamesh
 - Maximum the hormone
Szóval mennyi is ez? Azért elég fura, hogy barátok vagyunk, mert ő most elhatározta, hogy nem hallgat több jrockot.. Én meg köztudottan nem szeretem a kpopot.. Ő igen.. De másban is eltér az ízlésünk. Pl.: ő képes kiválasztani a boltban a (számomra)legrondább virágos táskát, és képes lecukizni. De ettől eltekintve még szeretem ^^ Még valami mielőtt elfelejtem xD Naoko nem az a fanolós típus, és ma képes volt a fejemhez vágni, hogy miattam fogja megutálni az LM.C-t. Mert kétszer kimondtam, hogy maya??? Utálja, ha fanolnak. Jólvan mára elég az önsajnálatból xDDD BaiBai ^^


Ezt már csak lázadásból xD (Kedvenc jrocker *-*[Nah jóó ez olyan volt mintha Aoi egy kiscica lenne xD] )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése