2012. márc. 6.

Tűűdűűű!!

Kisebb változtatás kíséreltem meg a blogon... Sok a kocka mi? - remélem kifolyik az emberek szeme.. MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHH ~gonoszkacajjj- Igen az LM.C-t is szeretem ezért csücsül maya és Aiji a fejléc tetején :D Ez egyébként Nao-chan érdeme.. mármint, hogy megszerettem ezt az együttest, mára már annyira hogy sírok, hogy nem tudok elmenni az idei koncertjükre T___T Na jóó azért annyira nem. De azért szívesen csápolnék az első sorból.. bár ki nem?? Találtam egy csomó cuki chibit de az igazi tagokat nem überelhetik azt azért alá kell írni :D



 
Annyira imádni valók ezek a hosszú ujjú pulcsik! Nekem is kell! T___T 
Bár az igazi tagoknak jobban áll :D 

*

Lassan kezdek kilábalni a betegségből, lehet csütörtökön már megyek is suliba, bár ez nem biztos.. Addig még meg is kéne szerezni a házit, amihez őszintén szólva nincs sok kedvem. Elég uncsi itthon, bár a kis dögvész elszórakoztat :D Mivel eléggé ki szeretne menni (legalábbis egy ideig még ebben a hitben élt, és elégszer adta ezt a szándékát a tudtunkra, úgy hogy az ablakokat kaparászta...), anyukám ma úgy döntött miért is ne?? Megfogta, kivitte a teraszra úgy, hogy ne tudjon elszaladni. Elszaladt. Vissza a házba.. Mostanában szerintem nem akar megint látogatást tenni a kinti világban.. Főleg mert a hátsó udvarban van egy komondor is.. xD


Bent kényelmeseb, melegebb van és ráadásnak még kutyák sincsenek.. max plüss kutyik :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése