2012. márc. 4.

Nyuh...


Áhh engem is elkapott valami influenza szerű izé... Igazából még nem tudom, hogy az-e mert ezen a héten nem volt orvos.. Persze amikor kéne sosincs. Nah mindegy. Csütörtök este kezdődött, hogy mikor felálltam kb. úgy éreztem magam mint aki most szállt le a vidám parkban a hullámvasútról. Szüleimmel közös megegyezésre arra jutottunk, ha holnap reggel nem leszek jól nem megyek suliba. Hát nem lettem jobban, sőt. Már kora reggel háromnegyed hatkor 38.7-es lázam volt. Hurráá.. Természetesen én sem szeretem az iskolában tengetni az időmet, de betegnek lenni még rosszabb. Estére már 39 fokos lázam volt. Leküzdöttem egy böszme nagy  bogyót, hogy enyhítse szenvedéseimet. Fél úton mikor éreztem, hogy szép lassan csúszik le a torkomon, kis híján úgy éreztem, hogy megfulladok, de segáz. Ez már a harmadik napja, hogy betegen döglődöm, é a sok fekvéstől már fáj a hátam T___T Holnap lemegyek az orvoshoz, és remélhetőleg előbb utóbb visszatérhetek Natsukiék közé :DD 



Egy kis unaloműző:


Ha ez sem segít kilábalni a betegségből, akkor berontok a boltba (vasárnap), és annyi gumimacit veszek amennyi elfér a zsebemben.. :D Jóóó nagy zsebem van vagy 5 csomag belefér *-*


 
 Gumimaci 4 ever!!!!




* Valaki megdobhatna egy kis pénzzel :DD 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése