2012. márc. 11.

Meet..

Itt nálunk Kaposváron is vannak olyan elvetemült személyek (rajtam kívül), akik szeretik az animét/mangát/csak úgy spontán Japánt. És ezért valamikor (kitudja??) megalakult a K.A.T. Nem kell sokat törnie az embernek a buksiját azon, hogy vajon mit is jelent. De ha nagyon nem megy: Kaposvári Anime Társaság :D Tűűűdűűű! Tegnap volt is meet mint minden szombaton. Elmentem életemben először. A legkisebb túlzás nélkül kijelenthetem, hogy beteg állat egytől-egyig xD De sebaj, hisz én is az vagyok xD Natsut és Naot hiába győzködtem nem akartak eljönni, sőt ki is léptek. A fene tudja miért. Na az az ő bajuk, mert tök jó volt. Összesen heten voltunk, amit már emberi létszámnak tekintettek (ilyen kevesen jártak volna meetre?). Először a Kossuth téren feltankoltunk nyalókával, majd a TESCO mögötti játszótérre mentünk. Kida és Zsu rögtön lerohanták a hintákat. Na szóval sok minden történt amit most nincs kedvem leírni. Összegezve nagyon aranyosak és biztos megyek még meetre :DD



Búcsúzóul LM.C: Punky heart : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése