2012. márc. 27.

A marslakók csókoljanak szájon :DD

Ahh elég fáradt vagyok, ez látszik is a címen. Igazából ezt a mondatot is elkellet kezdenem vagy háromszor mire jól leírtam, szóval ne számítsatok regényhosszú bejegyzésre. Ma minden csudiklassz volt a suliban, kivéve pár dolgot amit nem kívánok megosztani. Ami jó volt, és ami a nap fénypontjává nőtte ki magát, hogy Naoko apukája hozott be a suliba tortát, amit jóízűen el is fogyasztottunk Natsukival és Naoval, három KANÁL használatával. LOL... Mivel főzelék volt a konyhán nem raktak ki villákat, ezért muszáj volt kanalat használni, vagy az vagy a kezünk.. választhattunk... maradtunk a kanálnál, bár Natsuki az elején úgy gondolta, hogy az orromra ken egy kis krémet, végül nem én kaptam, hanem Naoko éss háát nem csak az orrára jutott, hanem le is esett, éss háát.. (°)(°) közé esett... Remélem eléggé kivehető a kis ábrácskából, hogy éppen mire is szándékoztam utalni.. Hát tortazabálás közben csörgött a telóm, vagyis csak éreztem a zsebemben, hogy rezgett, mert le voltam halkítva, ismeretlen szám.. Felveszem.. Kiderül, hogy bátyám volt az XDD lol..Mondja, menjek az Euronicshoz, mert megvette a TV-t.. hát mindenre számítottam de erre nem .. Tök cuki széles képernyős, 80cm-es kis édes izéé :3 Szomszéd haza hozott minket, én hátul nyomorogtam a televízióval.. lol, de nagyon kedves volt tőle, és megelégszik azzal, ha veszünk a lányának kíndertejszeletet.. .____. hát ennyivel nem ússza meg :DD Ahh haza jöttünk, kaja meg minden .D Nyamm-nyamm :3 Saya-chan megkért valamire amit még nem mondok, el csak ha biztos lesz, és lehet akkor se xDD Muhahahahahahahh, remélem kilyukad az oldalatok a kíváncsiságtóól xD Ahh nagyon szeretem Saya-chant olyan mint egy eperhabos-csokiöntetes-karamellás-muffin, de azért nem enném meg, mert az kannibalizmus lenne .. .___.

Tűűűdűű csodálatos Sayachiii ~ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése