2012. márc. 20.

Lúzerek :DD

Áhh oylan sok minden történik mostanában, hogy el is felejti az ember XD Múltok nagyban állunka  buszmegállóban Naoval és Natsuval, erre közelít felénk három, már kissé pityókás állapotban lévő roma állampolgár, és hát elég vicces volt xD Először is az egyik valami üres üveget próbált ránk sózni, nem jött össze, és nem fért el miattunk a járdán, de nem ám kikerültek volna, nem ő neki állt patáliázni, hogy mi lett volna, ha valami mocsár, vagy valami szakadék van ott? xDDDD Natsu nem bírja soha az ilyen idiótákat szó nélkül hagyni, mindig visszaszól nekik, mi Naoval meg fosunk tőlük xDD Szóval már mentek volna át a nyégysávoson (nem a zebrán, ejnye-bejnye!!), mikor Natsuki utánuk kiállt: Vigyázz szakadék!! XDD Hát mi ott haltunk meg a röhögéstől és pont. Ma rajzon átmentünk a tanár osztályába és filmet néztünk, igazából nem nagyon tudom miről szólt mert nem érdekelt, nem szeretem az akció filmet, de jól elhülyéskedtünk Naoval, Natsuval és Kingával :DD Először is készült ez a kép:


Lúzerek vagytok!! xD Sok minden volt még azon a két órán, ami nem publikus... Suli után elmentünk Natsukival ajándékot venni Naonak, mert holnap lesz 15 *-* Igazából csak én vettem, és vettem 2 kéz izét, neon zöldet és pinket, mindegyikből egy Natsukinál van :D Úgy indult, hogy holnap szemhéjtussal lepem meg Naot de inkább vettem neki egy édes fülbevalót *-* Remélem tetszeni fog neki, mert ha nem lemegyek hídba és tarkón fosom magam.. Úgy volt, hogy megyünk ma meetre is, de elvileg elmaradt, vagy nemtudom mert senki sem volt ott... Hát elmentünk Natsukival még 2 kínaiba, ahol találtam egy édes térdzoknit, amit majd biztos megveszek, utána kikísért a buszmegbe, és hazatéptem ^^ Azóta itthon punnyadok, de neki kéne állnom tanulni, úgyhogy baibai ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése