2012. márc. 25.

Huhh.. kikészültem..

Most szombaton, illetve pénteken Csányi Band-es próbán voltam (nincs erőm leírni, hogy mi az bocs xD), hát mindenben az volt a poén, hogy elfelejtettek tájékoztatni, hogy ilyen egyáltalán lesz, és mindent péntek délután tudtam meg. Hurráá. De tök jó volt. Mérőben felvettek, már az összes pécsi, és kaposvári emberke a kocsiban volt, én meg alig fértem elől, mert tele volt a sofőr motyójával. Nah befutottunk Nagybajom citybe, kipakoltuk az erősítőket meg hasonlókat, beszereltük meg minden, nemsokára befutott a dobosunk (Szegedről), már összehoztunk egy Edda számot, meg egy Bob Marley-t amikor nyolcfelé megérkeztek a jászok is :3 Teljes erőbedobással elkezdünk próbálni, közben az egyik mentor felvette amit műveltünk..lol.. Végül is tök ügyik voltunk, 9 felé már abbahagytuk a hangosan játszást, mert nem tetszett a szomszédoknak, még beszélgettünk és kb fél négy felé elmentünk aludni. Háromnegyed hatkor felkeltünk, és mi 3-man lányok kaját csináltunk a fiúknak meg kávét. Nagy nehezen kirángattunk mindenkit az ágyból, majd ettünk és nekiálltunk megint próbálni. Több számot is összeraktunk, de olyan dél körül befejeztük, megint kajoltunk, és jöttünk haza. Hát dióhéjban ennyi, most nincs kedvem többet írni, mert mindjárt rá alszok a billentyűzetre.. lol baibai ^^ (Ha lesz majd videó akkor mellékelek ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése