2012. márc. 19.

Hétvégém ^^

Uhh hát elég gyorsan el ment ez a négy napos hétvége, a rák a belét, de minden megy tovább, sajnos nem találtam fel időgépet, hogy visszapörgessem az eseményeket, szóval kénytelen voltam ma is felkelni, felülni reggel  buszra, és bevonszolni ványadt testem a suliba. De a hétvégéhez visszatérve, pénteken megtartottuk a nagy meetet, és én pedig sikeresen eltudtam ráncigálni Natsukit. *büszkefej* Jól érezte magát, sőt holnap is eljön velem :DDD Áhh a K.A.T.-osok betegek, de ezt tudjuk, hiszen és is járok oda xD Tök jóó volt, még tejszínhabot is vettünk, és azt fújkáltuk össze vissza, Pedo Garszon majdnem lenyalta az ujjamról o__o Áhh ennyit a péntekről, nem fárasztom a népet a többi hülyeséggel xD Szombaton haza jött a bátyám, este és képes volt elmenni a torta mellet xD Áhh én meg már enni akartam, de anyu: Várd meg amíg észre veszi. Én már ott majdnem elhaláloztam, de csak észrevette XDD Tök jó lett, de eléggé meggyűlt vele a bajom xD Először is nem lett elég a roletti, utána meg az m&m.. Minden összejátszott, de a végeredmény csudiklassz lett .DD

Tűűűűdűűűű!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése