2012. márc. 21.

Én egy vonalzó vagyok!! XD

Áhh jóvilág, mekkora volt ma a suliban xD Ugye mindenki tudja, hogy van egy olyan GazettE szám, hogy Ruder? Nem? Hát ejnye-bejnye, most azonnal, menjetek fel youtube-ra és hallgassátok meg :DD Nah, de nem az volt a lényeg. Már egy ideje érdekel minket Natsukival, hogy mit is jelent az, hogy Ruder? Mint megtudtuk kegyetlen, de az én angol tanárom mást mondott, segáz xD Akkor most végül is mit jelent?? Nah mindegy, nem is ez a lényeg, hanem hogy tegnap megkérdeztem nővéremet, és azt mondta, hogy nem tudja mit jelent. Ere ezt mondja: Lehet elírták, és igazából ruLer. Én egy vonalzó vagyok, én egy vonalzó vagyok!! xD Meghaltam.. Ma ezt előadtam Naoéknak, és Bia meghallotta.. Nagyon tetszett neki, mert még vagy 4x mondta, hogy énekeljem, és táncolja el.. Egyszer van gyereknap alapon teljesítettem kívánságát.. xD Uhmm.. tetszett Naonak a fülbevaló, be is falt vagy két balaton szeletet és ezzel  el is intéztük a szülinapját. Mára ennyi egy GazettE szám kísérjen benneteket, a következő bejegyzésig: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése