2012. márc. 10.

Ano..

Igazából nem volt túl sok ötletem ehhez a bejegyzéshez. Nyuhh ma van a tesóm szülinapja!! 24 lett. Nah elfogadok minden gratuláció félét, mert megtaláltam a témát!! xD Zalaegerszegen melózik, szóval nem velünk él, és ma nem jön haza mert 3 napon keresztül bulizni fog a haverjaival... Dee 17-én hazatér és én csinálom a tortáját :D Mivel ő egy nagy gyerek, tele lesz smartiessel meg gumimedvével :DDD

Nem ilyen lesz, sokkal jobb, de gondoltam csorgassátok csak a nyálatok xDD

Témaváltás: 
Hektor már megint szanaszét garázdálkodik a lakásban. Mikor anyu reggel elmegy valahová, sokáig csak azt hallani, hogy : meow-meow, PUFF levertem valamit... Aztán berohan a szobába meow-meow, te már nem fogsz tovább aludni!! ^^ Rendszerint látogatásokat tesz az asztalomon, aminek következtében sorra tűnnek el az éppen a kis dögvésznek megtetszett holmijaim. Legyen az egy radír, a gyűrűm, vagy a féltve őrzött pengető amit azóta a polcra teszek. Ma anyu kiment reggel a teraszra, valakivel beszélgetett és nem csukta be teljesen az ajtót. A kis szaros meg látogatást tett kint, és egy darab fát zsákmányolt. xD Reméljük boldogan élt vele.Ám, ha ez lenne a legfőbb probléma, még boldog is lennék. Hektorka elindult a felnőtté válás rögös útján, és egyre jobban bejön neki a nővérem plüss szarvasa, ami hason fekszik rendszerint az ágyon. Szeretett macskám már többször megkörnyékezte, több kevesebb sikerrel, mert mindig kivettem a szájából a pajtit (plüssjátéka :DD), és ennek következtében utána szaladt.. Elég könnyen átverhető...



Egy SuG számmal búcsúzom ma, és próbálom leszoktatni a kis dögöt arról, hogy a kezemet nézze box zsáknak.. 

1 megjegyzés: