2012. febr. 27.

Hektor Visszatért

Gondoltam már ideje lenne megejteni egy újabb bejegyzést a kis bestiáról.  Elég sok mindent csinált az utóbbi időben ami kiakasztó, felháborító, aranyos és néha sírva fetrengek a röhögéstől... Nah de hát mivel is kezdeném? Mi nyomja az égbe az amúgy is kilengő "cuki faktor" mérőjét? Persze, hogy egy görbefarkú macska uborkával a szájában.. Igen Hektorunk rákapott az uborkára :DD Pár napja történt, hogy tiszteletét tette az ebédlőasztalon (rossz cica, sicc!!), amin ott volt az ubi, a párizsi mellett.. Ez az ostoba, persze nem a húsneműre emlékeztető képződményt vitte magával, hanem a ZÖLDSÉGET!! xD Most akkor ez komolyan macska vagy orvoshoz kéne vinnem?? Azóta reggelente mindig kap az uborkából, amit jóízűen el is ropogtat.. Általában beszalad "zsákmányával" a szobámba és morgás kíséretébe elfogyasztja. MOROG IS NEHOGY ELVEGYÜK!! xDD A következő történet már kevésbé szívderítő (számora). Igen rászokott az asztalra mászkálásra, aminek az lett a következménye, hogy az egyetlen radírom nyomtalanul el szokott tűnni. A múltkor nagyon örültem magamnak amikor a lakásban rábukkantam egy másikra, gondoltam, hehh ha megint el akarja vinni ez a büdös dög, akkor lesz majd másik muhahahahahahahh Erre természetesen, az első adandó alkalommal meglátogatta az asztalomat, és elvitte azt amit nemrég találtam, kb 5 perce.... Az egyik felét megtaláltam, a másikkal kitudja mi lett.. o___o xDD A tanulság: ne hagyd az asztalon a radírodat, ha meg igen akkor legalább ízesített legyen, hogy a kis rémségnek ízlésére váljék .. 

 Pár kép a bejegyzés sztárjáról: 

 Nah miaz???


 Nyuhh..


 Hmmm... Krumplíííí :DD


 Lehet jobb mint az uborka?? o___o


Ezzel ennyi mára, baibai :DD Vigyázzatok az uborkátokra!! o___o xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése