2012. jan. 12.

Friends

A nehéz pillanatok is átvészelhetők, ha melletted állnak, azok akikre mindig számíthatsz. Olyanok, akik csak kedvességből küldenek el a sóhivatalba amikor hajnali négykor felhívod őket. Mint mindenkinek, nekem is vannak ilyen személyek az életemben. Jóban rosszban mellettem állnak, és kiröhögnek, ha elesek az utcán.. :DD Különös módon sok olyan barátom van akik a legkevésbé sem hasonlítanak rám, például teljese más zenét hallgatnak mint én és sötöbö..... Ám olyanok is vannak akik majdnem olyanok mint én (majdnem olyan hülyék, vagy még hülyébbek... :OOO) Vannak akiknek mindent elmondhatok, és olyanok is akik bármit mondok (pl.: tejföl... >___<" megtörtént esemény alapján...), olyan szépen félreértik, hogy azon már muszáj röhögni, és vagy három hónapig ezzel csesztetjük szerencsétlent... Együtt sírunk (ha nem jelenik meg időben a Mondo), és együtt nevetünk (ha megjött a Mondo xD). Egymást fárasztjuk a napi agymenésekkel, és fanolásokkal... Ők azok a barátok, akik velem együtt csápolnának az első sorban egy GazettE koncerten...Ám baráti rétegem másik fele még azt sem tudja eszik-e vagy isszák, a Gazettét o____o" Van olyan akivel megjegyeztettem Aoi szülinapjának idejét, ő azok közé tartozik, akik figyelnek rám és bármikor befogadnának, ha a házunkra esne egy repülő csészealj.. Vannak új barátságok is hála a FÉJSZBÚKNAKK.. xD Szóval lényeg ami lényeg, mellettem állnak páran akinek bármikor kisírhatom magam :DD


 
Ő az akivel mindig jókat lehet röhögni, csak egyszerűen nem tudom vele megértetni, hogy a Gazettében férfiak játszanak, és egyik se homo.. 


 Ő Natsu-chan, együtt sírunk, egy GazettE koncert után, és ha nem engedik el a töpszlik a folyosón csinál magának helyet... (szegény picik én azért sajnálom őket... xDD), bármikor képes nekimenni egy ajtónak, de elájulna ha Kamijo vele szemben jönne az utcán.. lényegében szeretem, csak nem jó ha az ember feldühíti.. :DD <3


Tadaaa ~ ő az aki képes volt azt félreérteni, hogy I love tejföl.... Natsuval folyton szivatni szoktuk a mérete miatt, (mi elég magasak vagyunk ő meg eléggé picúrii ^___^) höhöhööhh mi kis gonoszok.. :DD Ő nem a nagy fanolós típus, ezért már az őrület szokta kerülgetni a egy Natsuval, és velem töltött nap után, ezért bekeményít és Aoit piszkálja (T____T), én ezért természetes Hizakit kezdem oltogatni, és a végére mindig bunyó lesz ... :DD Neki köszönhetem a Katsugi Mika nevet (tőle kaptam ezúton is arigatou :DD xD) Sokat lehet vele beszélni, és nagyon szeretem *-* <3


Ők az én drágaságosságaim.. nélkülük nem is lenne jó az élet :DD Mindkettejüket nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szeretem <3!! Nekik bármit elmondhatok, és nem néznek idiótának a "japán mániám" miatt (vagyis lehet, hogy igen, de nekik elnézem ... xD)


Nana-chan azok közé tartozik akit a FÉJSZBÚKNAK köszönhetek, meg annak, hogy Aoinak adta ki magát, és sok mindenkit átvert (bebebeee engem nem tudtál... xD). Bár nem régóta ismerem, úgy gondolom, hogy a sors is úgy akarta, hogy két Aoi fan találkozzon (arigatou sors :DD xDD)....

1 megjegyzés:

  1. bwaaaaaaaaah az a kép ... meghalok ... CSINÁLNI KELL EGY MÁSIKAT XDDDDDDD jesus XD

    VálaszTörlés