2012. jan. 21.

Banán Shake That

Igen meg voltak a központi írásbelik. Hát mit ne mondjak nekem jó rossz lett már előre érzem... Pici-channal (Fanny :'D) és Natsukival el mentünk megünnepelni, hogy végre vége :DD Mint ahogy az lenni szokott jó hangulatban telt el az a pár óra, talán túl jóban. Először is betértünk egy pizzázóba és levezetni a vizsga feszültségeit, az is nehezen ment Pici-channak, hogy becsukja az ajtót és még ott volt a rendelés is :DD Nagy nehez leültünk egy asztalhoz, természetesen a mi fejünk fölött volt a TV és a Viván ment valami fos zene (mint mindig :DD xD). ELEMFALÓ is volt a Party Rock innen jött a Shake that...  Elkezdtünk beszélgetni a központiról a végén lévő fogalmazás érdekelt minket a legjobban, hogy ki kiről írt. Ugyanis azt a feladatot adta a kedves dolgozat összeállító néni, illetve bácsi, hogy a kedvenc hősödről írj. Én Harry Potteről, Natsuki a Japán Rózsa című könyv főszereplőjéről, Fanny pedig Ichigóról!! xD Szóba jött, hogy hogy írtál le  a japán neveket. Pici japánosan míg Natsuki magyarosan úgy ahogy ejtjük. Erre én: miért úgy írod le hogy MÁJKÖL DZSEKSZON???...  oké megettük a Hawaii pizzát (én oda adtam Natsunak az ananászt mert nem szeretem >___< ), nagy nehezen rávettük Picit hogy fizessen és sikeresen elmentünk (Fannynak megint nem sikerült becsuknia az ajtót... ). Átmentünk a pizzázó melletti kávézóba. Sokáig fontolgattuk, hogy bemenjünk-e de végül csak úgy döntöttünk, hogy bevállaljuk :DD  bejutottunk és elmentünk a leghátsó asztalhoz (a slozi mellé .___. ). Jön a pincér megkérdezi mit kérünk, erre Natsu: az étel lapot. Nem bírtam ki, muszáj volt megszólalnom: Natsu, étel lapot egy kávézóban??? Szegény pincér srác én sajnáltam, biztos örült mikor elmentünk xDD Szóóval megjöttek az ital lapok és nyomban elkezdtük keresni a shakeket. Csokis, epres, banános és asszem valami gyümis volt. Jött vissza szegény csóri, hogy mit kérünk mindenki: Csokis shaket :3 Csórikám: az nincs .____. Erre én: akkor epreset... Szegény gyerek: az sincs... azt hiszem csak banános van.... Oké mindenki belegyezett a banánosba.. Aztán vártunk, és vártunk, és ökörködtünk, és még mindig vártunk és megjöttek a shakek :DD
Fanny kitalálja: hoztam gépet csináljunk képet! (Höhh ez rímelt most veszem észre xDD) Törölni kellet képet, hogy csinálni tudjon párat. Oké megszabadult hat képtől mire megszólal: lemerült az elem.. .. ._____. Röhögtünk egy jót hahahhahhahh szerencsétlen Pici-chan xDD Aztán sok minden történt Natsuki buborékot fújt a shakjébe és hát beterítette a fél asztalt.. Aztán valahonnan jött a Banán Shake That elnevezés ~ by korábbi pizzázó emlékee :'D ~ Én megijedtem egy fiútól aki bent volt a kávézóban.. mivel azt hittem csak hárman vagyunk, és mivel előtte jó sok mindent mondtunk ami nem publikus ezért félelmemben röhögő görcsöt kaptam .. xD Nagy nehezen lenyomtuk a fincsa italt Natsuval, Picinek ez nem ment, a pohár nagyobb volt mint ő! xD Készült jó sok kép, majd miután Natsuki fizetett elhagytuk a helyszínt szerencsétlen pincér örömére..  Úgy döntöttünk elmegyünk a MEKDONÁLCBA ha már egyszer élünk.. és ráadásul Natsu-chan fizette szóval külön jó volt :DD Oda felé sétálva is szóba került pár dolog, ami szintén nem pudblikus.. Minden jól ment bejutottunk, Natsuval MEKFRÍÍÍZT kértünk, Pici meg egy sajtburgert.. Én karamellásat, Natsuki pedig csokisat.. nyamm... Fanny nem tudott úgy enni, hogy mi közben néztük, mert mi ültünk vele szemben... Natsu megszólal: Mika-chan húzd ide azt az asztalt... Jah le van csavarozva.. xDDD Mindenki mindig minket nézett akárhova mentünk, én még sikeresen elejtettem az egyik zebra előtt a táskám, Natsuki röhögött, kössz én is szeretlek xD <3 A nagy zebránál elváltunk, és nem tudom mi lett velük az is lehet, hogy elrabolták őket az UFOK ...


Natsukival *-*



Olyan mintha Pici-chan orrában lenne a szívószál xDD


Natsuki, és Fanny :3


 Natsu-cah orrot fúj XDD


És a szalvéta amivel letöröltük a shaket az asztalról.. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése